مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-06اقتصادي

 230 هکتار از اراضی ملی ماه نشان تسهیل شده است


رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان های ماه نشان و ایجرود گفت: حدود 230 هکتار از اراضی ملی داخل محدوده و حریم شهرماهنشان تسهیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محمد حسن عباسی با اشاره به پروژه های حوزه راه سازی، اظهار کرد: محور زنجان به ایجرود چهار بانده، تکمیل و به بهره برداری رسیده و ادامه طرح از شهر زرین آباد به سمت بیجار تعریض و بهسازی می شود.

وی ابراز کرد: همچنین پروژه محور زنجان، دندی به تکاب در پنج قطعه پیمان سپاری شده و در دست اجرا است که قطعه اول به طول 15 کیلومتر به بهره برداری رسیده و قطعات 3 و4 واریانت چایلو در حال ساخت است وهمچنین قطعه پنجم به طول 15 کیلومتری شهر دندی به شرکت ساخت و توسعه راه های تهران جهت تکمیل و پیمان سپاری تحویل شده است.

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان ماه نشان و ایجرود، به استحصال اراضی ملی شهر حلب در حدود 50 هکتار اشاره کرد و گفت: پیگیر اخذ سندهای این اراضی هستیم که پس از آن در توسعه شهر مورد استفاده قرار گیرد.

در شهر زرین آباد شهرستان ایجرود اراضی ملی داخل محدوده نداریم.

عباسی با بیان اینکه برای همه اراضی ملی شهرستان ماه نشان وایجرود سند تک برگی اخذ شده است، افزود: همچنین حدود 230 هکتار از اراضی ملی داخل محدوده و حریم شهر ماه نشان تسهیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 230 هکتار از اراضی ملی ماه نشان تسهیل شده است

 230 هکتار از اراضی ملی ماه نشان تسهیل شده است